W większych punktach sprzedażowych, a coraz częściej nawet w tych mniejszych, możemy spotkać prezentowanie treści reklamowych i ofert handlowych nie w postaci plakatów czy posterów, a jako obraz stały czy klip video na telewizorach czy przeznaczonych do tego ekranach i monitorach.

Branża producentów monitorów także pod ten segment przygotowuje specjalne urządzenia. Przyjrzyjmy się bliżej jednemu z nich: modelowi LH4342UHS-B1 marki Iiyama.

Japoński producent stawia na sprawdzone rozwiązania, wyróżniające się przede wszystkim wysoką jakością i rewelacyjnymi parametrami. Zastosowana matryca IPS gwarantuje szerokie kąty widzenia i rewelacyjne odwzorowanie kolorów. Maksymalna jasność panelu to 500cd/m2, obraz będzie widoczny  nawet przy intensywnym świetle zastanym. Rozdzielczość UHD (3840×2160) zapewni prezentację wszystkich szczegółów w najwyższej jakości i ostrości. Ekran umożliwia pracę w pionie i w poziomie w trybie 18/7 (18 godzin dziennie/7 dni w tygodniu). Możliwe użycie Smart Display Module znacząco rozszerza obszar możliwych konfiguracji i zastosowań. Wbudowany system Android w wersji 8 pozwala na instalację aplikacji bezpośrednio w monitorze i z jego poziomu np. ustawienie prezentacji zdjęć, klipów video w połączeniu z podkładem audio. Panel przymocujesz do ściany lub do stojaka za pomocą uniwersalnego złącza VESA.

Prawdziwie spektakularne efekty uzyskasz łącząc kilka takich paneli i będziesz na nich wyświetlał odpowiednio przygotowane materiały.

Produkty Iiyama objęte są 36-miesięczną gwarancją w systemie „door-to-door”.