Cloudya to bardzo prosta w obsłudze platforma telefonii w chmurze. Pracownicy firmy, niezależnie od tego gdzie aktualnie są i z jakiego urządzenia korzystają, mają jeden numer telefonu. Pozwala to na pracę z każdego miejsca, na dowolnym sprzęcie, bez zakłóceń i obawy o brak kontaktu biznesowego. W związku z przeniesieniem usługi do chmury, po stronie firmy korzystającej z Cloudya brak jakichkolwiek kosztów związanych z utrzymaniem infrastruktury, aktualizacją oprogramowania.

Jak każda nowoczesna usługa komunikacyjna Cloudya zapewnia wszystkie funkcje począwszy od poczty głosowej na kolejkach połączeń kończąc. Z usługą Cloudya bez wychodzenia z domu lub biura stworzysz wirtualną salę konferencyjną, w formie elektronicznej wyślesz fax, poprowadzisz z pracownikami rozmowy wideo, udostępnisz swój ekran. Odpowiednie ustawienie reguł zoptymalizuje proces komunikacji, skrócą czas oczekiwania i sprawnie przyjmą zgłoszenie z zewnątrz. . Połączenia wewnętrzne z tej samej wirtualnej centrali są bezpłatne co istotnie wpływa na optymalizację kosztów w firmie.

Cyfrowa telefonia w chmurze to z pewnością przyszłość komunikacji, nie tylko w obszarach stricte biznesowych. Cloudya posiada rozwiązania dla małych, średnich i dużych firm. Dostęp do wirtualnej centrali jest możliwy z każdego miejsca, co nie jest bez znaczenia dla pracowników, którzy większość czasy spędzają poza biurem.

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat rozwiązania Cloudya skontaktuj się z nami. Wszelkie dane odnajdziesz w zakładce Kontakt