GOPOS – OPROGRAMOWANIE PASUJĄCE DO KAŻDEJ GASTRONOMII
GoPos to konkurencyjny cenowo (na tle podobnych rozwiązań) system, dzięki któremu będziesz sprawnie zarządzać gastronomią – niezależnie od tego, czy masz restaurację, pizzerię, food truck, bar, kawiarnię czy też klub. Oprogramowanie możesz używać na dowolnym komputerze z Windowsem, a w razie konieczności też na urządzeniu mobilnym z Androidem. Awaria sprzętu przestaje więc być problemem.
GOPOS – OPROGRAMOWANIE ŁATWE W UŻYCIU
System GoPos jest często aktualizowany oraz posiada prosty i intuicyjny dla użytkownika interfejs. Korzystanie z niego nie będzie kłopotliwe, a wdrożenie nowych pracowników przebiegnie szybko i sprawnie.
Dodatkowa infrastruktura przy korzystaniu z systemu GoPos nie jest konieczna. Oszczędzasz więc na konieczności utrzymania sprzętu. Nie potrzebujesz również wsparcia informatycznego. Twoje dane biznesowe znajdują się bowiem bezpieczne w chmurze, dzięki czemu w każdej chwili i w każdym miejscu możesz kierować swoją firmą i mieć dostęp do rozbudowanych raportów. Dodatkową dogodnością są raporty STORN. Ryzyko, że pracownik wprowadzi cię w błąd (co przyniosłoby ci straty finansowe) są zatem zredukowane do minimum.
GOPOS – SYSTEM USPRAWNIAJĄCY OBSŁUGĘ KLIENTA
W GoPos znajdziesz wiele rozwiązań, które ułatwią funkcjonowanie twojego biznesu w przypadku obsługi klienta. Zaliczamy do nich m.in. mobilnego kelnera – twój pracownik nie musi już ręcznie zapisywać zebranych zamówień na kartce papieru i przekazywać ich potem do realizacji. Może je wprowadzić bezpośrednio do systemu, co skraca całą ścieżkę działania.
Dzięki GoPos da się też zarezerwować stolik danemu klientowi na konkretną porę. W opisie znajdą się informacje potrzebne do sprawnej obsługi danej osoby, do której przypisane zostało miejsce. Wszystkie stoliki będą również dostępne w graficznym widoku, co przyda się przy sprawdzaniu, ile z nich jest jeszcze dostępnych na sali.
GOPOS – NADZOROWANIE PRACY PERSONELU
To jednak nie wszystko. Dzięki GoPos możesz nadzorować swoich pracowników. System posiada chociażby możliwość ewidencjonowania ich czasu pracy czy przypisywania im stanowisk. Nie będzie też problemu z ustalaniem dla nich stawek.
GOPOS – DODATKOWE FUNKCJONALNOŚCI
Inne przydatne funkcjonalności, o które da się rozbudować system, to np.:
- Integracja z serwisami, jak np. Pyszne.pl. Uber Eats, Glovo, Wolt- zamówienie z każdego z nich wpada na POS, z którego zarządzasz wszystkim. Aktualizacja cen i menu nie sprawi ci kłopotu.
- Kody QR na stolikach – klient może poprzez kod samodzielnie złożyć zamówienie.
- Centralka telefoniczna – numer złożonego przez telefon zamówienia od razu pojawia się w POS.
- Własna strona na kliknięcie – zamówienie z niej znajdziesz bezpośrednio w POS, a dostawa przebiega bez udziału firm pośredniczących.
CENNIK
Oprogramowanie GoPOS w ramach przetestowania jest dostępne przez 14 dni za darmo.
Pierwsze stanowisko | licencja miesięczna | licencja roczna |
BASIC | 69 zł (za miesiąc) | 59 zł (za miesiąc) |
PRO | 129 zł (za miesiąc) | 99 zł (za miesiąc) |
ENTERPRISE | skontaktuj się | skontaktuj się |
Dodatkowe stanowisko | licencja miesięczna | licencja roczna |
BASIC | +35 zł | +29 zł |
PRO | +69 zł | +59 zł |
ENTERPRISE | skontaktuj się | skontaktuj się |
Dodatkowe oprogramowanie | cena |
GoOrder (własny sklep online i e-menu, sprzedaż jedzenia na wynos lub z dostawą – bez pośredników) |
od 99 zł |
GoHub (integracja z portalami do zamawiania jedzenia, np. Pyszne.pl, Glovo, Uber Eats) |
od 99 zł |
Centralka telefoniczna (aplikacja z opcją przyjmowania zamówień telefonicznych i przechowywania na POS) |
od 49 zł |
E-menu (elektroniczne menu otwierane z poziomu telefonu komórkowego) |
od 49 zł |
GoKiosk (samoobsługowy kiosk do składania zamówień) |
od 159 zł |
GoStock (aplikacja do zarządzania magazynem) |
od 59 zł |
Aplikacja do inwentaryzacji (system pozwalający na szybkę inwentaryzacją za pomogą wagi, kodów kreskowych lub komórki) |
od 99 zł |
GoKDS (system do usprawnienia komunikacji między salą a kuchnią) |
od 59 zł |
GoClient (aplikacja lojalnościowa do nagradzania stałych klientów i przyciągania nowych) |
od 49 zł |
Numerki (aplikacja do wyświetlania numerów zamówień w lokalu) |
od 59 zł |
Roomservice (możliwość zamawiania posiłków przez gości z pokojów hotelowych za pomocą kodów QR) |
od 99 zł |
Integracje hotelowe (możliwość połączenia systemu GoPOS z aplikacją hotelową) |
59 zł |
Zainteresował Cię ten system?
Chętnie odpowiemy na więcej pytań.