GOPOS – OPROGRAMOWANIE PASUJĄCE DO KAŻDEJ GASTRONOMII

GoPos to konkurencyjny cenowo (na tle podobnych rozwiązań) system, dzięki któremu będziesz sprawnie zarządzać gastronomią – niezależnie od tego, czy masz restaurację, pizzerię, food truck, bar, kawiarnię czy też klub. Oprogramowanie możesz używać na dowolnym komputerze z Windowsem, a w razie konieczności też na urządzeniu mobilnym z Androidem. Awaria sprzętu przestaje więc być problemem.

GoPos tani system dla gastronomi
GoPos system intuicyjny w użytkowaniu

GOPOS – OPROGRAMOWANIE ŁATWE W UŻYCIU

System GoPos jest często aktualizowany oraz posiada prosty i intuicyjny dla użytkownika interfejs. Korzystanie z niego nie będzie kłopotliwe, a wdrożenie nowych pracowników przebiegnie szybko i sprawnie.

Dodatkowa infrastruktura przy korzystaniu z systemu GoPos nie jest konieczna. Oszczędzasz więc na konieczności utrzymania sprzętu. Nie potrzebujesz również wsparcia informatycznego. Twoje dane biznesowe znajdują się bowiem bezpieczne w chmurze, dzięki czemu w każdej chwili i w każdym miejscu możesz kierować swoją firmą i mieć dostęp do rozbudowanych raportów. Dodatkową dogodnością są raporty STORN. Ryzyko, że pracownik wprowadzi cię w błąd (co przyniosłoby ci straty finansowe) są zatem zredukowane do minimum.

GOPOS – SYSTEM USPRAWNIAJĄCY OBSŁUGĘ KLIENTA

W GoPos znajdziesz wiele rozwiązań, które ułatwią funkcjonowanie twojego biznesu w przypadku obsługi klienta. Zaliczamy do nich m.in. mobilnego kelnera – twój pracownik nie musi już ręcznie zapisywać zebranych zamówień na kartce papieru i przekazywać ich potem do realizacji. Może je wprowadzić bezpośrednio do systemu, co skraca całą ścieżkę działania.

Dzięki GoPos da się też zarezerwować stolik danemu klientowi na konkretną porę. W opisie znajdą się informacje potrzebne do sprawnej obsługi danej osoby, do której przypisane zostało miejsce. Wszystkie stoliki będą również dostępne w graficznym widoku, co przyda się przy sprawdzaniu, ile z nich jest jeszcze dostępnych na sali.

GoPos mobilny kelner
GoPos zarządzanie pracownikami

GOPOS – NADZOROWANIE PRACY PERSONELU

To jednak nie wszystko. Dzięki GoPos możesz nadzorować swoich pracowników. System posiada chociażby możliwość ewidencjonowania ich czasu pracy czy przypisywania im stanowisk. Nie będzie też problemu z ustalaniem dla nich stawek.

GOPOS – DODATKOWE FUNKCJONALNOŚCI

Inne przydatne funkcjonalności, o które da się rozbudować system, to np.:

  • Integracja z serwisami, jak np. Pyszne.pl. Uber Eats, Glovo, Wolt- zamówienie z każdego z nich wpada na POS, z którego zarządzasz wszystkim. Aktualizacja cen i menu nie sprawi ci kłopotu.
  • Kody QR na stolikach – klient może poprzez kod samodzielnie złożyć zamówienie.
  • Centralka telefoniczna –  numer złożonego przez telefon zamówienia od razu pojawia się w POS.
  • Własna strona na kliknięcie – zamówienie z niej znajdziesz bezpośrednio w POS, a dostawa przebiega bez udziału firm pośredniczących.
GoPOS - obsługa zamówień

CENNIK 

Oprogramowanie GoPOS w ramach przetestowania jest dostępne przez 14 dni za darmo. 

Pierwsze stanowisko licencja miesięczna licencja roczna
BASIC 69 zł (za miesiąc) 59 zł (za miesiąc)
PRO 129 zł (za miesiąc) 99 zł (za miesiąc)
ENTERPRISE skontaktuj się skontaktuj się
Dodatkowe stanowisko licencja miesięczna licencja roczna
BASIC +35 zł +29 zł
PRO +69 zł +59 zł
ENTERPRISE skontaktuj się skontaktuj się
Dodatkowe oprogramowanie cena
GoOrder
(własny sklep online i e-menu, sprzedaż jedzenia na wynos lub z dostawą – bez pośredników)
od 99 zł
GoHub
(integracja z portalami do zamawiania jedzenia, np. Pyszne.pl, Glovo, Uber Eats)
od 99 zł
Centralka telefoniczna
(aplikacja z opcją przyjmowania zamówień telefonicznych i przechowywania na POS)
od 49 zł
E-menu
(elektroniczne menu otwierane z poziomu telefonu komórkowego)
od 49 zł
GoKiosk
(samoobsługowy kiosk do składania zamówień)
od 159 zł
GoStock
(aplikacja do zarządzania magazynem)
od 59 zł
Aplikacja do inwentaryzacji
(system pozwalający na szybkę inwentaryzacją za pomogą wagi, kodów kreskowych lub komórki)
od 99 zł
GoKDS
(system do usprawnienia komunikacji między salą a kuchnią)
od 59 zł
GoClient
(aplikacja lojalnościowa do nagradzania stałych klientów i przyciągania nowych)
od 49 zł
Numerki
(aplikacja do wyświetlania numerów zamówień w lokalu)
od 59 zł
Roomservice
(możliwość zamawiania posiłków przez gości z pokojów hotelowych za pomocą kodów QR)
od 99 zł
Integracje hotelowe
(możliwość połączenia systemu GoPOS z aplikacją hotelową)
59 zł

Zainteresował Cię ten system?

Chętnie odpowiemy na więcej pytań.