Podpis elektroniczny certyfikowany od ręki w 15 minut – wystarczy dowód osobisty!
Podpis Elektroniczny (podpis kwalifikowany lub certyfikat kwalifikowany) używany jest do podpisywania dokumentów, faktur elektronicznych, Płatnika ZUS, pliku JPK, dziennika elektronicznego lub Urzędu skarbowego i innych dokumentów.
Gdy zamówisz w IT-Logic usługę podpisu kwalifikowanego – przyjedziemy do Ciebie generując i wystawiając dla Ciebie certyfikat na miejscu. Już nie potrzeba tracić cennego czasu poświęcając go na załatwiania tych spraw.
Firma IT-LOGIC jest autoryzowanym partnerem jednostki certyfikacyjnej Eurocert sp. z o.o (wpis do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne. Karta Rejestru Kwalifikowanych Podmiotów – Nr. wpisu 13 z dnia 30 grudnia 2013).
W ramach współpracy posiadamy produkty oraz kompetencje pozwalające przygotować E-podpis w bardzo krótkim czasie.
Świadczymy również usługi instalacji i dowozu podpisu bezpośrednio do Klienta.
Zgodnie z Ustawą o Podpisie Elektronicznym z dnia 18 września 2001 roku “dane w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu są równoważne pod względem skutków prawnych dokumentom opatrzonym podpisami własnoręcznymi”.
Dla kogo?
Adwokaci i asesorzy notarialni
Służby penitencjarne
Lekarze
Służba zdrowia i inni
Radcy prawni
Notariusze
Ośrodki szkolenia kierowców
Biura rachunkowe
Geodeci
Co umożliwia?
- Kontakty drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) np. podpisanie deklaracji;
- Wysyłanie Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK;
- Podpisywanie faktur elektronicznych;
- Składanie dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej;
- Podpisywanie ofert z wykorzystaniem certyfikatów kwalifikowanych na aukcjach i przetargach internetowych;
- Podpisywanie i składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego;
- Podpisywanie i wysyłanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej;
- Prowadzenie korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych;
- Podpisywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych do urzędów skarbowych;
- Wymiana informacji z urzędami administracji publicznej;
- Elektroniczne podpisywanie dokumentów w obrocie prawnym i handlowym;
- Podpisywanie wielu dokumentów elektronicznych jednocześnie;
zawieranie umów przez Internet; - Prowadzenie bezpiecznych transakcji elektronicznych przez Internet;
elektroniczne podpisywanie oświadczeń woli oraz dokumentów w obrocie prawnym;