OPROGRAMOWANIE PASUJĄCE DO KAŻDEJ GASTRONOMII
System izzyREST to zaawansowany program do obsługi gastronomii.
System można dopasować do każdego rodzaju działania lokalu, dzięki dużej funkcjonalności i dopasowanej do indywidualnych potrzeb parametryzacji. izzyREST sprawdza się zarówno w mniejszych punktach gastronomicznych (np food truck, kawiarnia, pub) poprzez lokale z szybką obsługą (np lokale w biurowcach, galeriach handlowych) po najbardziej ekskluzywne i duże restauracje z pełną obsługą kelnerską oraz wielopoziomowe kluby nocne i dyskoteki.
System izzyREST posiada rozbudowane możliwości łączenia sieci lokali w jedną dużą strukturę umożliwiającą kontrolę i analizę danych na każdym poziomie całego systemu.
Program działa w miejscach gdzie punktów sprzedaży jest bardzo dużo i muszą działać bardzo wydajnie z pełną obsługą magazynową np. hale widowiskowo sportowe.
System izzyREST od wielu lat rozwija się i dostosowuje do potrzeb nowoczesnego rynku gastronomicznego na świecie. Oprogramowanie działa nie tylko w Polsce, ale z powodzeniem jest wdrażane poza granicami naszego kraju.
Pomysły i sugestie Klientów są dla nas cennym źródłem inspiracji, która w połączeniu z nowoczesną technologią pozwala na ciągły rozwój naszego systemu. Program izzyREST nie tylko ma bardzo dużo możliwości, ale jest również szybki, stabilny i atrakcyjny wizualnie. izzyREST istotnie zwiększa bezpieczeństwo biznesu HORECA poprzez wprowadzone i rozwijane mechanizmy funkcjonalności specjalnych – o nich chętnie opowiemy podczas bezpłatnej prezentacji w Twoim lokalu.
PORÓWNANIE WERSJI PROGRAMU
izzyRest mini
Wersja MINI to izzyRest z pewnymi ograniczeniami, idealna do mniejszych punktów gastronomicznych, food trucków itp. Doskonały wariant dla miejsc w których nie trzeba definiować rozbudowanej karty menu, rezerwować stolików. Najważniejsze funkcje:
- baza danych u Klienta na komputerze dostępna zawsze (nie trzymamy danych w chmurze)
- dowolna ilość użytkowników wraz z systemem uprawnień do funkcji oraz kontrolą pracowników
- graficzna prezentacja sali
- dostęp do wszystkich definicji i ustawień systemu
- rozbudowany system raportowania i analizy danych
- współpraca z urządzeniami zewnętrznymi (drukarki kuchenne, drukarki fiskalne, wagi, terminale kart płatniczych)
- najważniejsze funkcje rachunku kelnerskiego – łączenie, dzielenie, rabatowanie, proste promocje itd
- obsługa rachunków wewnętrznych
- wbudowany moduł KDS (wyświetlacz zamówień dla kuchni)
- dowolna ilość drukarek bonowych
izzyRest POS
Ta wersja programu posiada wszystkie funkcje wersji MINI a do tego bogaty dodatkowych elementów:
- rozbudowany mechanizm dowolnych promocji produktowych
- dowolną ilość punktów sprzedaży z własnymi układami sali, pozycjami menu oraz osobnymi cennikami
- moduł rezerwacji stolików
- moduł dostaw na telefon z ciekawymi funkcjami tworzenia własnych obszarów dostaw na mapie
- obsługa kart rabatowych oraz jednorazowych kuponów promocyjnych
- system lojalnościowy oparty o karty klienta
- moduł kalkulacji kosztów imprez zamkniętych
- współpraca z urządzeniami mobilnymi
- możliwość zmieniania i tworzenie nowych raportów w programie
- obsługa sieci lokali w oparciu o centralną bazę wraz z replikacją danych do jednej wspólnej bazy
- opcja “awaryjnej” bazy danych, która pozwala na pracę nawet gdy nie ma połączenia sieciowego z główną bazą danych
- dostępny moduł analiz OLAP
izzyREST MAX
Najbardziej rozbudowana wersja systemu. Poza opcjami dostępnymi w wersji POS posiada:
- rozbudowany system magazynowy
- dowolne definiowane przez użytkownika typy operacji magazynowych
- dowolnie zagnieżdżona struktura magazynów
- tworzenie bazy surowców magazynowych i receptur
- rozliczanie magazynowe produktów bezpośrednio po sprzedaży przy zamknięciu rachunku
- stan magazynowy aktualizowany na bieżąco z możliwością określania poziomów minimalnych
- mechanizm półproduktów (produkcji własnej)
- inwentaryzacje na dowolny moment w przeszłości dla dowolnie wybranego magazynu, surowca lub listy surowców
- historia stanów magazynowych
- analiza kosztów produkcji i relacji do cen sprzedaży
- narzędzia do tworzenia cenników w oparciu o koszty receptur
- moduł zamówień magazynowych w sieci lokali
- moduł zamówień do dostawców
- kontrola braków magazynowych wraz z mechanizmem alarmowania
- opcje do kontroli prawidłowości receptur oraz śledzenia zużycia surowców
CENNIK
System izzyRest można zakupić na własność lub w wersji abonamentowej. Przy płatności jednorazowej program będzie działał bez ograniczeń czasowych. Przy płatności abonamentowej po okresie abonamentu (24 miesięcy) program przechodzi na własność.
Pierwsze stanowisko | jednorazowo | abonament |
izzyREST MINI | 790,00 | 69,00 |
izzyREST POS | 1490,00 | 99,00 |
izzyREST MAX | 2490,00 | 149,00 |
Opcje dodatkowe | jednorazowo | abonament |
dodatkowe stanowisko | 1000,00 dla mini 500,00 |
49,00 dla mini 25,00 |
moduł KDS (wyświetlacz zamówień dla kuchni) | 1000,00 | 49,00 |
moduł analiz OLAP | 1000,00 | 49,00 |
urządzenia mobilne (dowolna ilość) | 1000,00 | 49,00 |
Zainteresował Cię ten system?
Chętnie odpowiemy na więcej pytań.